SEO

Kaj je SEO in kako poteka?

SEO ali optimizacija spletnih strani za iskalnike (Ang. “Search Engine Optimization”)je proces, s katerim se uvrščla spletne strani višje  v iskalnikih. Poznamo različne načine in metode, kako SEO poteka. Prav tako se SEO iz leta v leto močno spreminja. Spreminjajo se namreč pravila oz. zahteve uporabnikov in iskalnikov.

SEO metode

Včasih bi rekli, da so SEO metode gradnja povezav, pisanje besedil in on site SEO. Danes je nekoliko drugače. Temelj SEO optimizacije in torej glavna SEO metoda je ustvarjanje vrednosti za obiskovalce. Google nagrajuje tiste, ki so relevantni in pomagajo uporabnikom, na način da ti najdejo kar iščejo. Kako torej pomagati?

Temelj SEO optimizacije je ustvarjanje vrednosti.

Kaj ima vrednost?

Vrednost ima informacija, nasvet, sredstvo, …

Vsaka iskalna fraza ima nek namen, nek cilj s katerim jo je uporabnik vpisal  v iskalnik. Nekatere so take, da zahtevajo “besedilni” odgovor, drugi video, tretji posvet, četrti sliko, šalo, …

Za vsako ključno besedo obstaja neka oblika, v kateri je informacija pač koristna oz. bolj berljiva.

Grozdi vsebine

Včasih so SEO strokovnjaki pisali daljša besedila, ki so dovolj pogosto vsebovala ključno besedo v naslovih in besedilih. Kdor jo jhe uporabil večkrat je bil uvrščen višje.

Danes je drugače.

Če se želimo uvrstiti na težko ključno besedo, moramo vsebino oblikovati oz pisati osredotočeno tematiko. Uvrščajo se tiste strani, ki imajo ne-le dovolj člankov, a tudi organizirane v tematiki. Pomembno je namreč, da neka spletna stran do potankosti obdela tematiko. Šele, ko so vse daljše ključne besede in druge z vsebino pokrite, takrat lahko začne neka spletna stran šele razmišljati o glavnih ključnih besedah.

Kako graditi povezave

Z gradnjo povezav je tako, da je bolje manj varnih in kakovostnih povezav, kot več. Predvsem v zadnjem času je Google postal zelo natančen in “strog” pri povezavah. Vse umetne in nenaravne, še bolj pa ne relevantne povezave lahko tako kaj hitro škodujejo spletni strani.

Kako potem najti dobre povezave?

Po eni strani je logično, da pišete in čakate, da vas opazijo. Po drugi strani pa je smiselno imeti “kolege” v branži, s pomočjo katerih lahko pridobite kakšno omembo. Smiselno je tudi govoriti s tistimi, ki bi jih vaša vsebina lahko zanimala. Dobre odhodne povezave so namreč tudi pomemben faktor za uvrščanje spletne strani.