Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje je donosno, o tem ni dvoma. Vedno pa obstaja vprašanje, katera oblika oglaševanja, je za katero podjetje bolj smiselna. Tudi na spletu so specifike.

Facebook in Instagram oglaševanje

Danes se veliko govori o Facebook oglaševanju in o Instagram oglaševanju. Ponavadi o tem, kako uspešne kampanje omogočata. Res jih, a ne za kogarkoli. Facebook je idealen za cenejše izdelke (cca 30 €), ki se jih običajno ne raziskuje in se jih torej kupuje bolj impulzivno. Odličen je za izdelke, kjer fotografije močno vplivajo na zanimanje (moda, potovanja, …).

Google oglaševanje

Še vedno pa je Google iskanje #1 oglaševalski kanal za večino resnsih podjetij. Na Google namreč uporabniki direktno izrazijo zanimanje za nakup nečesa. Nikjer drugje ni podatka o tem,kaj uporabnik ta hip kupuje ali kaj ga trenutno zanima. Tako  Facebook, kot Linkedin oglaševanje sicer omogočata zelo podrobne podatke o ciljnih skupinah glede na dolgoročno ali splošno zanimanje, ne pa za trenutno potrebo.